- mmmikael
- Medlem ●
- Göteborg
Hur låter den då??
Förvånansvärt bra! Mycket nöjd, mindre sladdar än tidigare men lika schysst ljud.
Eames stolen, var har du hittat den?
Nordiska galleriet, finns med olika ben & färger...
Jag jobbar som webbutvecklare och ansvaring system administratör för massa Unix och Win 2003 servrar. M.a.o jobbar jag i en av de största hosting företag som är enbart riktad mot b2b.
Vi har nyligen helt övergått till Mac-ar. Mina starka unixrötter hade en hel del med flytten att göra
Ungefär så här ser det ut hos hemma hos oss. Bilderna är ganska gamla, men inte så värst mycket har förändrats. Den gamla PC:n står fortfarande kvar och används nog lika mycket som förut, även om jag sitter mycket med min MacBook Pro 15" också. "Skrivbordet" för den är mestadels soffan, där man halvliggandes slösurfar med TV:n är på i bakgrunden.
http://www.flickr.com/photos/olovostling/200508526/
Ungefär så här ser det ut hos hemma hos oss. Bilderna är ganska gamla, men inte så värst mycket har förändrats. Den gamla PC:n står fortfarande kvar och används nog lika mycket som förut, även om jag sitter mycket med min MacBook Pro 15" också. "Skrivbordet" för den är mestadels soffan, där man halvliggandes slösurfar med TV:n är på i bakgrunden.
Snygg färgkombination med soffan och soffbord/skrivbord. Mycket stilrent...
Var kommer soffan ifrån?
Snygg färgkombination med soffan och soffbord/skrivbord. Mycket stilrent...
Var kommer soffan ifrån?
Tack
Soffan är köpt på en lokal möbelaffär här i Umeå som jag tror heter Comfort Möbler, men det var för cirka två år sedan och jag vet inte om den modellen finns kvar nu.
Nu har jag äntligen fått mig ett ordentligt databord. Byggde det själv av återvunnet material och lite Ikea. Se på Instructables
Sen byggde jag en pall också.
Dokumenthållaren och tavlan för bilderna har jag sprayat på samma sätt som jag sprayat pallen.
Inklusive allt har jag kanske betalat 600 kr. Men då har jag väldigt mycket färg, lim och spackel kvar till andra projekt.
http://www.flickr.com/photos/olovostling/200508526/
Vad mysigt det ser ut, kanske mest för att det är städat, men vardagsrumsbordet o soffan var snygga också... Får mig nästan att vilja städa här, men orka ;/
Har fått min iMac tillbaka från reparation, blixten slog ned och stekte nätdelen, klantigt av mig glömde dra ur kontakten.
Men nu mår den bra.
Jag är avundsjuk på dig också!
Nice.
Är det inga flera som har ett skrivbord att lägga upp :/?
Vill se mera, helst med macbook:)
Se här http://www.99mac.se/ibook-macbook/102843-trad-foer-alla-som-bestaellt-macbook-augusti.html
Titta på sista sidan blande senaste inläggen så ser du mitt skrivbord med MacBook!
Är det inga flera som har ett skrivbord att lägga upp :/?
Vill se mera, helst med macbook:)
Här kommer en liten bild på mitt skrivbord med MacBook och skärmar. Bilden är tyvärr tagen med mobilkamera. Nästa vecka kommer förhoppningsvis min Mac Pro, och då ska jag ta en ordentlig bild.
Här kommer en liten bild på mitt skrivbord med MacBook och skärmar. Bilden är tyvärr tagen med mobilkamera. Nästa vecka kommer förhoppningsvis min Mac Pro, och då ska jag ta en ordentlig bild.
Sweet oj va pluttiga 20" såg ut brevid 30" hehe Sitter själv med en 23" och har funderat på att byta till en 30"... efter nästa prissänkning kanske
Ser fram mot nya bilder...
Nu får du allt förklara dig - Vad är det jag ser under skrivbordet till vänster. Det ser ut som en ful noname PC låda.. Sååååå
Kan inte ta någon bild på min home-setup eller jobb-setup just nu då jag är hemma hos päronen en sväng.
men här kommer en bild med min dåliga 1.3M mobb-kamera i alla fall
Setup:
Min PowerBook G4. 1.67Ghz - 17"
Farsans Tangentbord + Skärm.
Även en liten Mini, PPC i bakgrunden (Julklapp från mig )