- mmmikael
- Medlem ●
- Göteborg
Hur låter den då??
Förvånansvärt bra! Mycket nöjd, mindre sladdar än tidigare men lika schysst ljud.
Eames stolen, var har du hittat den?
Nordiska galleriet, finns med olika ben & färger...
Jag jobbar som webbutvecklare och ansvaring system administratör för massa Unix och Win 2003 servrar. M.a.o jobbar jag i en av de största hosting företag som är enbart riktad mot b2b.
Vi har nyligen helt övergått till Mac-ar. Mina starka unixrötter hade en hel del med flytten att göra
Ungefär så här ser det ut hos hemma hos oss. Bilderna är ganska gamla, men inte så värst mycket har förändrats. Den gamla PC:n står fortfarande kvar och används nog lika mycket som förut, även om jag sitter mycket med min MacBook Pro 15" också. "Skrivbordet" för den är mestadels soffan, där man halvliggandes slösurfar med TV:n är på i bakgrunden.
http://www.flickr.com/photos/olovostling/200508526/
Ungefär så här ser det ut hos hemma hos oss. Bilderna är ganska gamla, men inte så värst mycket har förändrats. Den gamla PC:n står fortfarande kvar och används nog lika mycket som förut, även om jag sitter mycket med min MacBook Pro 15" också. "Skrivbordet" för den är mestadels soffan, där man halvliggandes slösurfar med TV:n är på i bakgrunden.
Snygg färgkombination med soffan och soffbord/skrivbord. Mycket stilrent...
Var kommer soffan ifrån?
Snygg färgkombination med soffan och soffbord/skrivbord. Mycket stilrent...
Var kommer soffan ifrån?
Tack
Soffan är köpt på en lokal möbelaffär här i Umeå som jag tror heter Comfort Möbler, men det var för cirka två år sedan och jag vet inte om den modellen finns kvar nu.
Nu har jag äntligen fått mig ett ordentligt databord. Byggde det själv av återvunnet material och lite Ikea. Se på Instructables
Sen byggde jag en pall också.
Dokumenthållaren och tavlan för bilderna har jag sprayat på samma sätt som jag sprayat pallen.