- Gäst
- Oregistrerad ●
Min Mac Pro skulle skeppas idag, men pengarna är inte ens dragna från mitt konto! Denna väntan börjar gå mej på nerverna!!
Apple har börjat med FlyDrop nu. Upp i en Herkules bara, eller ryskt transportplan. Fram med korrdinaterna i Google Maps så är det bara o vänta o titta upp mot himmeln
Jag hörde att Jobs skulle presentera ett helt nytt sätt att se på logistik under WWDC 2007. sMac (kort för supply mac) där de skickar ut nya macar genom .mac.
Min är försenad till 1:a september. Kunde varit värre...
Läste just att priset sänkts med en tusing om man har valt ATI X1900XT som grafikkort. Har ni som beställt ATI fått något mail om detta än?
I Will!
hmm... funtar t.o.m på att ändra beställningen å beställa ATI-kortet separat... I blame you guys! Allt snack om ordernummer hit och leveransdatum dit! Jag vill ha min maskin nuuuuu!!!!
ve mvill inte det ... fast å andra sidan så har jag extra utrustning till min Mac Pro som inte kommer innan i slutet av September ....
TJOHOO!!!
"Bästa Apple Store-kund!
Tack för att du beställt från Apple Store.
Apple tillkännagav idag en prissänkning, och vi är glada att kunna meddela att produkten du köpte nu har ett lägre pris än vad som sagts tidigare.
Vi har därför nöjet att ändra din nuvarande beställning genom att erbjuda dig ett nytt och lägre pris."
TJOHOO!!!
"Bästa Apple Store-kund!
Tack för att du beställt från Apple Store.
Apple tillkännagav idag en prissänkning, och vi är glada att kunna meddela att produkten du köpte nu har ett lägre pris än vad som sagts tidigare.
Vi har därför nöjet att ändra din nuvarande beställning genom att erbjuda dig ett nytt och lägre pris."
kikade i mailen nyss och såg att jag också hade fått det
Ser ut som följer:
- 2.66:a
- 4 GB RAM
- 1.25 TB HD
- ATI 1900 kort
- 30" cinema
Nu är det bara att vänta
Mvh
Svartbjorn