Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Quicksilver stängs hela tiden

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,
Har lärt mig älska quicksilver. Ibland har det dock på något mystiskt vis stängt av sig själv, så att man måste starta om det. De sista dagarna stängs det väldigt ofta.. Otroligt frustrerande när det inte händer nåt på apple-space!. Någon som har en idé på varför det uppträder så här? Vad dödar quicksilver??

Ha det gött

Jag hade liknande på min Quicksilver och det berodde på att plastbiten i USBporten hade gått av, vilket orsakade kortis med omstart som följd.

Ursprungligen av toastrom:

Jag hade liknande på min Quicksilver och det berodde på att plastbiten i USBporten hade gått av, vilket orsakade kortis med omstart som följd.

Opps, missförstånd. Mitt fel. Jag menar programmet "Quicksilver"; http://quicksilver.blacktree.com/
Men tack för tipset, ska tänka på det om jag någon gång råkar få en quicksilver som startar om av sig själv;)

Har nu uppdaterat programmet men det fortsätter att jävlas med mig...

jag upplever att de senaste versionerna tenderar att vara något mer instabila när man anväder 'bezel'-schemat, så om du använder det kan du ju prova att byta...?

1
Bevaka tråden