Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Al Gore och Pages

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-08 20:29

Tittade på en trailer på Aftonbladet.se om Michael Moore´s senaste film om klimatförändringarna. Och där sitter fd. vicepresidenten Al Gore och meckar med Pages.
Coolt!

Yes!!

• Medlem
  • 2006-09-08 20:43

Allt annat hade väl varit otänkbart för en styrelseledamot i Apple...

• Medlem
  • 2006-09-08 20:55

Har skrivits om "An inconvinient Trhuth" och Al Gore på Apples hemsida och om hur han och hans team använt KeyNote för att göra presentationerna mer levande.

Länken till artikeln återfinns här.

/Ulf

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-08 23:00

Ahh... får kolla upp Moores senaste film.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-08 23:03

Yes, kan du inte sluta med att avsluta varje inlägg med Yes!! så att jag kan ta bort dig från ignoreringslistan. Jag är medveten om att detta säger mer om mig än om dig men jag står inte ut med det... )

Ursprungligen av marf:

Yes, kan du inte sluta med att avsluta varje inlägg med Yes!! så att jag kan ta bort dig från ignoreringslistan. Jag är medveten om att detta säger mer om mig än om dig men jag står inte ut med det... )

Lite OT: men jag kan inte låta bli.
Varje gång jag ser ett inlägg av "Yes" som avslutas med "Yes!!" så tänker jag: f*n, varför kom jag inte på det först!
Att heta "No" och avsluta med "No!!" skulle på något sätt inte kännas lika bra...

• Medlem
  • International user
  • 2006-09-09 08:33
Ursprungligen av MagnusB:

Varje gång jag ser ett inlägg av "Yes" som avslutas med "Yes!!" så tänker jag: f*n, varför kom jag inte på det först!
Att heta "No" och avsluta med "No!!" skulle på något sätt inte kännas lika bra...

Tack.

Yes!!

Ursprungligen av MagnusB:

Nooooooooo!

• Medlem
  • International user
  • 2006-09-09 08:31
Ursprungligen av marf:

No.

Yes!!;)

För övrigt är det inte Moore som gjort filmen, utan David Guggenheim, och med Al Gore som presentatör.

...och på radion sa dom att hela filmen var som filmad powerpointpresentation. Någon som sett den?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-09 15:54
Ursprungligen av Anders Isaksson:

...och på radion sa dom att hela filmen var som filmad powerpointpresentation. Någon som sett den?

Detta är sant, den är som en presentation, men en Keynote presentation då det är Keynote som använts i filmen.

1
Bevaka tråden