Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Tittade på en trailer på Aftonbladet.se om Michael Moore´s senaste film om klimatförändringarna. Och där sitter fd. vicepresidenten Al Gore och meckar med Pages.
Coolt!
Har skrivits om "An inconvinient Trhuth" och Al Gore på Apples hemsida och om hur han och hans team använt KeyNote för att göra presentationerna mer levande.
Yes, kan du inte sluta med att avsluta varje inlägg med Yes!! så att jag kan ta bort dig från ignoreringslistan. Jag är medveten om att detta säger mer om mig än om dig men jag står inte ut med det... )
Yes, kan du inte sluta med att avsluta varje inlägg med Yes!! så att jag kan ta bort dig från ignoreringslistan. Jag är medveten om att detta säger mer om mig än om dig men jag står inte ut med det... )
Lite OT: men jag kan inte låta bli.
Varje gång jag ser ett inlägg av "Yes" som avslutas med "Yes!!" så tänker jag: f*n, varför kom jag inte på det först!
Att heta "No" och avsluta med "No!!" skulle på något sätt inte kännas lika bra...
Varje gång jag ser ett inlägg av "Yes" som avslutas med "Yes!!" så tänker jag: f*n, varför kom jag inte på det först!
Att heta "No" och avsluta med "No!!" skulle på något sätt inte kännas lika bra...