Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes Artwork får Systeminställningar att krasha

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-09-15 21:43

Hej.

När jag går in i Systeminställningar och markerar iTunes Artwork så krashar systeminställningar. Det funkade innan, och då var jag inne och ändrade inställningar till två rader med omslag (skulle testa det), och efter det så crashar systeminställningar varje gång när man väljer iTunes Artwork. Själva skärmsläckaren funkar dock, två rader med omslag visas på skärmen när skärmsläckaren sätter igång.

Nån som vet hur jag kan få Systeminställningar att inte krasha när jag väljer iTunes Artwork. Jag vill nämligen öka antalet rader, men det går som sagt inte nu.

/Johan

Jag tror att nya iTunes och de bilder som hämtats ner "automatiskt" gör att skärmsläckaren krachar.Kommer inte på just nu var jag läst om det... Testa Google eller dyl så kanske du hittar mer info?

• Oregistrerad
  • 2006-09-15 22:49
Ursprungligen av MagnusB:

Jag tror att nya iTunes och de bilder som hämtats ner "automatiskt" gör att skärmsläckaren krachar.Kommer inte på just nu var jag läst om det... Testa Google eller dyl så kanske du hittar mer info?

Kan vara det som ställer till det också...

• Oregistrerad
  • 2006-09-15 22:49

Prova att söka efter com.apple.screensaver.iTunesArtwork.... .plist, ditt Bibliotek > Preferences, släng den och starta upp inställningarna igen

• Oregistrerad
  • 2006-09-15 23:14
Ursprungligen av blueser:

Prova att söka efter com.apple.screensaver.iTunesArtwork.... .plist, ditt Bibliotek > Preferences, släng den och starta upp inställningarna igen

Så ja, nu funkar det igen, tack.

Tack! Jag hade lyckats göra samma grej...

1
Bevaka tråden