Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya Adobe program nästa vecka...

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En programleverantör rekommenderade vår skola att göra underhållsavtal på antal Adobe Creative Suite licenser senast idag fredag. Dels för att Adobe kommer att ändra prissättningen för sina licenser MEN han påstod att det kommer att hända nåt nästa vecka... i samma veva sa han han hade sagt redan för mycket! Kanske Intel versionen är på väg redan?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-15 23:53

Även om jag skulle vilja... inte en chans.. de har knappt hunnit halvvägs.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-09-16 00:02

Det vore mycket onödigt av Adobe att säga att CS3 kommer i Q1 07 om dom i själva verket vore klara nu. Men som sagt, man kan ju hoppas på miraken...

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2006-09-16 00:12

Om programnasare får dessa tophemliga uppgifter från Adobe så skulle allt vara allmän kunskap på fem röda sekunder Varje gång en försäljare antyder att dom har special secret info from the big man over there - så har jag väldigt svårt att hålla mig för skratt. Men - jag förstår dom - att pigga upp en så grå och trist tillvaro som att vara krämare ...tja, då tar man till allt möjligt.

De kan ju ha fått eld i baken nu när inte ens Power Mac finns kvar, men nästa vecka; knappast...

Och min mormor kan dansa på lina...........

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-16 02:33

Får jag dansa med din mormor?

Ursprungligen av Fredric:

Får jag dansa med din mormor?

Självklart!
Bara du inte håller henne för hårt i rumban...:D

Det verkar finnas nåt rykte på gång.... men källan är kanske inte den mest pålitliga
http://www.macrumors.com/pages/2006/09/20060901205754.shtml

1
Bevaka tråden