- capojava
- Medlem ●
En digitalkamera är på gång, ska bara städa av skrivbordet lite innan jag postar en bild här...
Bor just nu rätt temporärt i en hörna i ett rum. På en byrå... väldigt oergonomiskt. Skrivbordet nerskruvat Men är tvungen att visa en bild ändå
http://manu4.manufrog.com/~thilande/switch
jag skulle ju kunna ta en bild på mig när jag ligger här i min säng naken och slösurfar med macbooken.... tror dock inte det hade varit så bra för min fortsatta vistelse här på 99mac.se
Mitt skrivbord:
Har fått min iMac tillbaka från reparation, blixten slog ned och stekte nätdelen, klantigt av mig glömde dra ur kontakten.
Men nu mår den bra.
Hm det där är ett Ikea-bord eller hur?
Har fått min iMac tillbaka från reparation, blixten slog ned och stekte nätdelen, klantigt av mig glömde dra ur kontakten.
Men nu mår den bra.
Tips köp ett överspänningsskydd från t.ex. APC, finns i olika storlekar:
http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010080521
http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010080523
Så här blev det hos mig med nya inköpen: 30" ACD, Bose Companion 3 högtalare, MacPro och Wacom Intuos A5 wide...
Läckert
Här är mitt skrivbord, inte bestämt vart benen ska sitta än så nya skivan ligger på den gamla tillsvidare. På bordet står från vänster, iBook 1,33 ghz, Fujitsu-Siemens tft och macbook. Under golvet vilar den ståtliga Mac pron samt en hp skrivare :). Ja, jag vet att det är lite kabelhärva under men det är på g!
Läckert
Å bakom 30"-arn döljs tjejens lilla iMac... Innan skärmbytet kunde jag se henne när jag satt å jobbade. Det var tider det. Men jag har köpt en extra iSight så nu borde jag kunna minnas hur hon ser ut...
Jonaz>> Har varit grymt sugen på ett par minipods en längre tid. Vad tycker du (upplever du) om dess ljud?
Jag var ganska missnöjd med ljudet tills jag kompletterade med en minibass. Nu är det grymt bra. Har mini´s både fram & bak så det är bra matchning. Rekommenderas varmt, både för ljud & visuellt
Här så är mitt.
Tack och lov så fick man byta skrivbord då jag slängde ut min stora svarta burk till dator...
ska nog ta och posta en bättre bild bå ljudförhållandena är bättre...
Hahaha nu stirrade jag på Dellen vi har hemma och sen på era bilder.. *dreggel*
Hmm...
Kom på att det skulle vara rätt skoj om man satte en Mac Mini i en Dell-burk och gav bort det hela med en Dell skärm till på köpet Tänk vad förvånade folk blir när de startar datorn och.. tada! "Vah? Vilken konstig dator du köpt pappa! Skärmen ska inte vara blå!"
Skojigt
Hahaha nu stirrade jag på Dellen vi har hemma och sen på era bilder.. *dreggel*
Hmm...
Kom på att det skulle vara rätt skoj om man satte en Mac Mini i en Dell-burk och gav bort det hela med en Dell skärm till på köpet Tänk vad förvånade folk blir när de startar datorn och.. tada! "Vah? Vilken konstig dator du köpt pappa! Skärmen ska inte vara blå!"
Skojigt
Hihi...
Se till att ha ändrat tema till ngot som liknar XP (det finns XP-tema till Mac, har själv haft det, ehe), och en XP-bakgrund så att de inte blir *för* misstänksamma över datorn de köpt.