- A Milton
- Medlem ●
- Umeå
Uppdatering.
Säkra/ganska säkra:
staed
Johan S
Mikael E
Björn Leander
Page not Found/Per
mikza
Grothich
lufra
GuitarFreak
Narogh
Adrian B
samul
Spiken
Osäkra:
Samuel K ?
Daniel Eriksson ?
eriken ?
Sen är det väl säkert några som inte sett tråden ännu. Men vi verkar ju bli minst 13 pers.
Uppdatering.
Osäkra:
Samuel K ?
Daniel Eriksson ?
eriken ?
Sen är det väl säkert några som inte sett tråden ännu. Men vi verkar ju bli minst 13 pers.
Har ju lamnat Umea for London
Annars hade jag naturligtvis kommit.
Vad ska vi göra? LANA kanske, haha
Men huvva. Det blir väl lite öl/cola, mat, drägla lite över någon digitalkamera/mobil/nintendo ds eller så. Ungefär som sist.
Fast om jag boostar signalen från min Linksys-router kanske den skulle gå att nå från pubben...
Det blir väl lite öl/cola, mat, drägla lite över någon digitalkamera/mobil/nintendo ds eller så. Ungefär som sist.
Ja, jag vill gärna slå ett slag för att de som har något att visa upp i prylform gärna tar med det, till skillnad från hur det är i övriga samhället så uppskattas faktiskt sådant på en Macpub
Vad ska vi göra? LANA kanske, haha
/Per M
Gud bevare mig! Det blir väl som tidigare gånger, tekniksnack i allmänhet, med en vinkel mot Apple och deras produkter. Mat och dryck för de som känner för det.
Om nån har en ny Audi S6, så får dom gärna ta med och skicka runt så att man kan klämma lite.
Kan tyvärr bara erbjuda Audi Q7 3.0 TDI. Men om vi kör nästa år på sommaren nångång så kan jag ta Q7 V12 6.0 TDI. Redan signat för en sån
Helikoptrar! Nämen det är väl inte hela sanningen.
Farsan har helikopterföretag ( www.heli.no )
Håller som värst på att läsa Teori lite smått då utblildningen börjar efter Jul.
Så om några år tar jag väl över hoppas jag
Så det blir helikopter eller nåt design/media inriktat. (nån som har nåt tips på utbildning, vad som helst)
Ja nog om min utbilding.
Jag kommer kanske upp den 19e och tar väl Q7an om nån är intresserad att kika (provköra kanske), den är ju inte den nyaste prylen men. Hoppas jag fått min AV adapter från tyskland då. Då kommer frontrow köras på den inbyggda skärmen
Helikoptrar! Nämen det är väl inte hela sanningen.
Farsan har helikopterföretag ( www.heli.no )
Håller som värst på att läsa Teori lite smått då utblildningen börjar efter Jul.
Så om några år tar jag väl över hoppas jag
Så det blir helikopter eller nåt design/media inriktat. (nån som har nåt tips på utbildning, vad som helst)
Ja nog om min utbilding.
Jag kommer kanske upp den 19e och tar väl Q7an om nån är intresserad att kika (provköra kanske), den är ju inte den nyaste prylen men. Hoppas jag fått min AV adapter från tyskland då. Då kommer frontrow köras på den inbyggda skärmen
Ang utbildning: http://www.berghs.se/page/164/185
Superking utbildning som jag har funderat på.. Men men!
Jag kan flasha en iPod 80 GB, men det känns inte som det hetaste direkt (wow, ljusstarkare skärm... eh), nästan coolare att flasha en första generationens iPod och tala om reaktionerna den fick på 99mac...
Det finns säkert någon vänlig själ som kan tänka sig att byta en förstagenerationsspelare mot din nya
Jag kan flasha en iPod 80 GB, men det känns inte som det hetaste direkt (wow, ljusstarkare skärm... eh), nästan coolare att flasha en första generationens iPod och tala om reaktionerna den fick på 99mac...
Har du (eller någon annan) ett spel på som man kan få testa vore det ju lite kul?
Har någon en Nano + Nike kit så är jag lite nyfiken på det också...
En annan kul grej vore om någon har ett 10.5 att visa (vet iof inte om man får det?).
Men jag är mest där för öl+småprat så inte för mycket pryl-pr0n plz
Har du (eller någon annan) ett spel på som man kan få testa vore det ju lite kul?
Jag har inte testat att köpa några spel, jag tycker det är bökigt att spela med scrollhjulet på de små spel som redan finns inbyggda. Jag föredrar att spela på min fina DS Lite