Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag tycker det blivit aningen mindre stabilt efter 10.4.8 uppdateringen. Får ganska många fler programlåsningar än innan, tror inte det bara är inbillning, något har gjort så det har blivit sämre. :/
Okej, då kanske jag kan vara lugn då min MacBook kommer tillbax.. Ni som har haft problem; har ni provat att installera om OS X och sedan lägga på uppdateringen?
Oki, Intel alltså.. Har du inte rapporterat problemet ännu så kan jag rekommendera att du gör det, för mycket av det jag rapporterat har dom faktiskt lyssnat till.
Efter uppdateringen så e Airport svajjit som bara den... byter nät lite hit och dit... osv... värdelöst!!! kör MB
Okej, synd.. För det är det jag gillat mest hos mina Macar, attderas trådlösa nät inte krånglat som med de PC:s jag jobbat med. På min iBook med 10.4.8 fungerar dock WLANet bra.
Hmm, problemet med att Airport funktionalitet försvinner med 10.4.8 verkar ha med Firewall att göra. Stänger man av firewallen i systeminställningarna, startar om...så hittas Airport igen. Men så vill man ju inte ha det...:(