Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Liten men enormt irriterande problem med min razer mus

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2006-10-08 16:37

Jag har en Razer pro solutions mus till min macbook, den är jättebra och allting. Men den resettas HELA tiden, de inställningar jag gör i "systeminställningar" för mus går ner till botten var och varannan gång jag startar om datorn och jag måste därmed gå in och ändra om snabbhet, dubbelklickning, scrollning etc. Jag har märkt att det alltid går ner i botten när jag dragit ur usbsladden. Men även en del gånger jag inte gjort någonting med varken sladd eller inställningar så resettas den. Jag har en i-rocks usbhub som jag har musens usbsladd ikopplad till. Problemet började dock innan jag skaffade hubben, det känns dock som om det har ökat nu när jag använder hubben. Vad beror detta lilla men ack så jobbiga problem på?

Tack på förhand, /AHMED

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2006-10-11 20:35

nehepp ingen som kan?

kass mus troligen. Testa USB overdirve, det kanske löser problemet.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2006-10-12 16:08

Musen är inte kass, den är bra & det är därför den kostar en femhundring också. Hur som helst ska jag pröva USB overdrive, verkar som om problemet är drivrutinen för om man går in och pillar där så blir musen seg och alla inställningar man gör i standard "musinställningar" går ner i botten.

1
Bevaka tråden