- Adrian B
- Medlem ●
- Umeå
hummm vore kul att komma, krockar tyvar med mitt jobbskift.... men det kanske blir av fler gånger
Missar tyvärr träffen, men det kommer fler tåg
Vilken tur jag kollade in första inlägget i den här tråden och uppmärksammade att tiden är 18.30 och inte 19.00 som jag ställt in mig på. Ännu kortare väntan då!
Är det någon som vet hur maten på Rött är? Har aldrig varit där tidigare själv.
Imorgon gäller det! Jag funderar på om nån borde snacka med Rött innan för att boka bord eller iaf förvarna om att det kommer ett gäng eller om vi bara tar för oss av borden när vi är på plats..?
Det är en mindre krogmeny som du kan beskåda på nätet (hemsidan är i övrigt überful) så du kan bilda dig en uppfattning om vad som serveras. (Uppdatering: Jag reserverar mig för att menyn inte längre är aktuell, när jag skummande igen den nu så fick jag för mig att det inte är samma meny längre, men jag är lite osäker.)
Jag har ätit där en gång i höst och då tyckte jag faktiskt att maten var sämre än tidigare, rätt medelmåttig, förut har det varit riktigt bra mat där. Vi funderade på om de bytt kock efter sommaruppehållet. Men det kan ju ha varit otur också, just den dagen.
Vilken tur jag kollade in första inlägget i den här tråden och uppmärksammade att tiden är 18.30 och inte 19.00 som jag ställt in mig på. Ännu kortare väntan då!
Da jag flyttade till umea 2003 var maten helt OK. 2004 andrade de menyn och bytte ngn kock da blev det mest gronsaker fran frysen o trakig mat. Spriten e det dock inget fel pa. (har inte varit dar pa 2 ar)
Och jag antar att det är 20årsgräns som överallt annars i Umeå om helgerna? Vad är det för vits med att fylla 18?!?! *ynk*
ps: hoppas ni får trevligt!
Nejdå, 18 år, om de inte har andra åldersgränser på veckodagarna
Jag skulle kunna prova att komma ihåg att ringa till rött i eftermiddag, men jag ser helst att någon mindre förvirrad än jag tar tag i den biten. Jag har en förmåga att glömma saker ibland
Smått uppdaterad lista. Jag har tagit mig friheten att plocka in några osäkra i säkra-listan utifrån en känsla jag fick då jag läste deras senare inlägg
Säkra/ganska säkra:
staed
Johan S
Mikael E
Björn Leander
Page not Found/Per
mikza
Grothich
lufra
Narogh
Adrian B
samul
Kemppe
Bonish
MagnusB
Erik_J
Osäkra:
Daniel Eriksson?
Anders K?
kesperse?
Limepuff?
Alltså typ 15 säkra och 4 osäkra.
Vill också återkomma till att jag är våldsamt bitter över att jag inte kommer att ha någon W950i att flasha med. Jag grämer mig dagligen.