Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iMovie 3, ett nerköp!?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej och hå!
sitter nu med min sprillans 2x1,42 GHz och det flyter på fint. Fick version 3 av iMovie med i installationen. Bra tänkte jag, nu får man en "gummisnodd" till ljudet så att volymen går att trixa med. Det var något jag saknade i version 2.
Men men Apple, var har ni gjort? iMovie var ju kanon innan. Nu har flera praktiska detaljer plockats bort och det känns buggigt, även efter att ha petat in 3.0.2. Och det är så himla slött så man tror att datorn hängt sig. Det går segare än på min G3 iMac DV400.

Synd, synd!!! Är det en taktik att "förstöra" iMovie så att man ska köpa Final Cut Express??? Nu känns det nästan så.
Nu hade jag tack och lov en skiva med iMovie 2 att installera. Vilken enooorm skillnad i hastighet. Ojoj oj, nu märks det att man har dubbla processorer under huven. Snälla Apple; fixa en version 3.2 på en gång där det är som det ska igen!

Håller med. Sist jag redigerade var det rena lotteriet om och när programet skulle accidentally quitta. Körde då 3.0.2an. Gick över till Final Cut Pro och allt flöt som smör. Använder TiBook 1ghz.

Håller med. Det är skandal! Ibland undrar man om Apple överhuvudtaget testat att använda programmet själva...

1
Bevaka tråden