Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Kan naturligtvis inte göra mycket mer än att känna för dig! Du svär inte men jag säger: Förbannade banditer! eftersom du får hela processen på halsen. Förmodligen kommer de aldrig få tag på skurkarna heller... Ska i alla fall tänka på dig i helgen!
Du skulle lämnat en lapp med adress till mig, för jag har ett åk de skulle fått ta utan att allt för många tårar runnit. Min nya pärla får de dock inte röra.
ja, nu har det lagt sig lite -men hade bara haft bilen typ 2 månader -det som är surt var att den stod i ett låst garage, med sånadära moderna nycklar (som bägge nu ligger kvar i lägenheten) - det verkar helt enkelt vara ett beställningsjobb.
Man kan få mycket problem med försäkringsbolaget när en modern bil stjäls.
Enligt försäkringsbolaget går det inte att stjäla dom.
Tur att du har båda nycklarna kvar.
Finns det någon sorts spårsändare som man kan bygga in på gömt ställe i bilen så att man kan få tillbaka den rimligt snabbt ? Gör det väl eller ? Kan man med en sådan sänka sin premie eller ?
Finns det någon sorts spårsändare som man kan bygga in på gömt ställe i bilen så att man kan få tillbaka den rimligt snabbt ? Gör det väl eller ? Kan man med en sådan sänka sin premie eller ?
Det finns sådana sändare. De riktiga proffsen vet dock hur man kopplar ur dem.