Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Opera 9.02 beta

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-05-28 23:05

Sitter och testar Operas nya version 9.02. Sjukt snabbt. Någon annan som testat?

Jag har inte hunnit prova än men här kan ni som vill ladda ner den:
http://www.opera.com/docs/changelogs/mac/900b2/

• Oregistrerad
  • 2006-05-29 06:57

Vore kul att höra andras synpunkter. Hittills tycker jag att gränssnittet är lite krångligt men det är som sagt sjukt snabbt! Snabbare än både firefox, camino och safari på min iBook.

• Medlem
  • Ale
  • 2006-05-29 19:05

Sen finns ju en nyare build på http://my.opera.com/desktopteam/blog/ om man är intresserad.

Opera har ju alltid haft snabbast rendering och jag ser ingen direkt fartskillnad i beta2 gentemot tidigare versioner.

Är lite av en Operafantast och kan prata om det i flera timmar, däremot har jag slutat använda det för nån vecka sen pga att det är så o-macigt.
Kommer tillbaka när det har en fin aqua toolbar, panelen utbytt mot en drawer och att adressboken används.

• Medlem
  • Skellefteå
  • 2006-10-23 15:22

Sitter nu och använder denna och tycker den är klart trevligare än FF och safari.
Men nåt som jag ännu inte listat ut är hur man tar sig längst ner på en sida med snabbknappar.. Nån som vet?

Klarar Opera av Gmail och Google Docs osv?

Jag körde Opera i flera år innan jag övergick till Camino och Firefox (i XP) för den hanterade inte Gmail så bra samt klarade inte alla hemsidor som Firefox gjorde. Hur är Opera idag? Jag vet att den är supersnabb Men jag har inte vågat att återgå till Opera för jag kör Gmail och G Docs varje dag. Jag är också medveten om att Google anpassar sina applikationer till Firefox.

Greenjuice (som saknar Opera ibland)

Suck

Jag tankade hem Opera 9.02 och skulle börja köra Gmail och sedan Google Docs, så dök upp det här meddelandet Vad är problemet?

Greenjuice

1
Bevaka tråden