Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad kan man räkna med när dom uppdaterar MacBooken?

Tråden skapades och har fått 44 svar. Det senaste inlägget skrevs .

sallebasjan, om inte jag minns fel så har du väl 14 dagars uppdateringsrätt, kolla lite på det där, det finner du nog på avtalet.

• Medlem
  • International user
  • 2006-11-06 23:50

Du har normalt 14 dagars ångerrätt på applestore. Tror att dom över jul förlänger denna ångerrätt. Dvs julklappar har ångerrätt fram till januari nångång:). Kolla applestores vilkor.

jojo, det vet jag, men tycker ni det är värt att vänta på en uppdatering? En MB med C2D kanske har en massa barnsjukdomar och jag vill ha en felfri mac nu när jag ska "switcha".

• Medlem
  • Vellinge
  • 2006-11-07 08:38

Främst till Adrian - nu har du något att tänka på under dagen

Appleinsider: New Apple hardware shipments blip on radar

Ursprungligen av Bokis:

Främst till Adrian - nu har du något att tänka på under dagen

Appleinsider: New Apple hardware shipments blip on radar

Och jag som precis skulle länka till den där artikeln...

Lite starkare rykte än förra veckan iaf. Och det är ju tisdag idag...

• Oregistrerad
  • 2006-11-07 10:33

Cupertino ligger väl typ 8 timmar efter oss?
Isf har vi ju hela dagen på oss

Ursprungligen av frosse:

Cupertino ligger väl typ 8 timmar efter oss?
Isf har vi ju hela dagen på oss

Händer det så händer det ungefär mellan 13 och 14 idag, har inte Apple Store gått ner efter dess så lär det inte bli något idag. (Baserat på tidigare erfarenhet.)

Den svarta macbooken har nu 3 dagars leveranstid istället för 24 timmar, någonting på G eller är det bara jag som är förhoppningsfull?:)

Ursprungligen av sallebasjan:

Den svarta macbooken har nu 3 dagars leveranstid istället för 24 timmar, någonting på G eller är det bara jag som är förhoppningsfull?:)

Fast på USA hemsidan så är det fortfarande 24h på alla MacBook även den svarta, fast de kan ju ha större lager eller nåt vad vet jag!:)

Ursprungligen av monkey_man:

Fast på USA hemsidan så är det fortfarande 24h på alla MacBook även den svarta, fast de kan ju ha större lager eller nåt vad vet jag!:)

Precis vad jag tänkte på. Det håller kanske på att ta slut och de nya macarna e på gång?:)

• Oregistrerad
  • 2006-11-07 20:27

det får bli next tuesday istället... jag förväntar mig C2D (struntar i klockfrekvens), 1GB ram som standard och pre-N WLAN. kanske Superdrives och 80GB HD som standard.

• Medlem
  • Vellinge
  • 2006-11-07 21:31
Ursprungligen av dogday:

det får bli next tuesday istället... jag förväntar mig C2D (struntar i klockfrekvens), 1GB ram som standard och pre-N WLAN. kanske Superdrives och 80GB HD som standard.

Vad räknar du med att prishöjningen blir då?

• Medlem
  • Huddinge
  • 2006-11-08 08:08

[QUOTE="Bokis"]Vad räknar du med att prishöjningen blir då?[/QUOT

Inte säkert att det blir någon prishöjning Blev ju ingen på iMaccarna, tvärtom..

Apple Store är nere nu och därmed kan vi räkna med nya MacBook-modeller om en timme eller så.

Nu är den nya MacBooken lanserad:

MacBook får Core 2 Duo

Bevaka tråden