Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Och det läste mitt problem med att få fram kontextmenyerna via enbart styrplattan.
I korthet: skriv "about:config" i adressraden i en flik, bläddra fram till "ui.click_hold_context_menus" , ändra till true genom att dubbelklicka. Klart!
P.S.
F.ö.v. fungerar 2:an utan prestandaproblem, och jag tror det har att göra med att jag har 768Mb ram i min Pismo 500, 320Mb som någon hade i sin Ibook här är nog lite i underkant, ens för att köra OS X i 1:a hand.... D.S.
Och det läste mitt problem med att få fram kontextmenyerna via enbart styrplattan.
I korthet: skriv "about:config" i adressraden i en flik, bläddra fram till "ui.click_hold_context_menus" , ändra till true genom att dubbelklicka. Klart!
Vilken plugin menar du? Länken som du citerar går inte till någon plugin - den går till en sida med gamla Firefox-versioner.
Om du menar den plugin som bewing77 tipsade om tidigare, så är den kompatibel med Firefox 2.
Sorry. Citatknappen sitter _ovanför_ texten, och jag är van att den sitter under texten från det forum jag mest använder, så jag tryckte fel. Men som sagt i ovan inlägg, det löste sig!