Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

spel-Grafik problem i wXP läge

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Holla!

Har lagt ut en fråga i Apples forum. Gör det samma här ( copy/paste, därför engleskan )

Hi!

I am using Bootcamp ( installed exactly as the guide says with driver cd from OSX and so on ). I am trying to run a game in Windows XP.

I have installed the old game UnrealTournament ( generally called UT ). When I Use the grafixchoice 3d the grafix is "choopy" and "stuttery" and seem to go with 200% speed. If I switch to open GL its the other way around. The gfx then go in slowmotion.

Its a probable grafixdriver problem. So I went out on intel site trying to find drivers for Intel GMA 950 graphics processor on Windows XP plattform but I had no luck. Could someone help me to find the latest 3d gfx drivers resp. the latest openGL drivers on windowsXP pro for Intel GMA 950 graphics processor.

Thanx in advance

/ Mikke

I got the Black 2.0 Ghz intel core duo Macbook. 1 Gb internal mem.

joo. Jag har varit på den sidan. Jag hittade inte 950 där utan bara 945.....
Kan inget om sånt där. Kanske därför man kör Mac för o slippa sånt där .

Allvarligt, jag avinstallerade WXP och tog väck den partitionen i Bootcamp. Kör istället UnrealTournament i OSX. Funkar klanderfritt. Ville köra UT i XP för at få med de extra prog som finns till UT men jag får strunta i dom.

Tack ändå / Mikke

1
Bevaka tråden