Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Feedback på min film skapad i iMovie?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-11-22 20:28

Vad tycker ni om min film? Är den bra gjord/kul/eller nått annat possitivt?

http://www.youtube.com/watch?v=LtKBePASE1A

• Medlem
  • Huddinge
  • 2006-11-23 08:15

Hmm, kollar utan ljud men... vad är poängen? :rolleyes: Och taskig kvalitet du har på kameran:confused:

Jag antar väl att poängen är att de är en film om hans klass. Förmodligen bra mycke roligare när man känner de inblandade. Jag tycker ändå den var ok, musiken passade bra till men som ovanstående tycer jag det var för kass kvalla, men de kanske är youtubeformatet som gör de?

Självklart mycket roligare om man känner de på filmen.
YouTube drar alltid ned kvaliteten till ett minimum.
Prova ställa in kameran på ett fast program som funkar där du filmar, då slipper du problemet med att vitbalansen svänger (gult-blått).

• Medlem
  • Jönköping
  • 2006-11-23 13:04

Om vi bortser från kvaliten, det är oväsentligt i det här läget... Jag tycker ibland du har lite för långa sekvenser som gör att jag vill stänga av. Jag tror filmen lätt kan kortas med ca 1 min, vilket ger mer driv framåt i filmen. Sen tror jag det är viktigt att innan arbetet och filmningen bestäma målet med filmen. Är det att skapa en känsla av kompisgänget eller klassen. Vad är det för känsla stämning?? Och bygga upp utifrån det...

• Medlem
  • Göteborg
  • 2006-11-23 18:19

Okej, det här med kvaliteten är ovillkommande, för det är filmat med en mobiltelefon (inte ens på högsta kvalitet!) och jag har också tänkt på att man kunde korta ner den, men vi hade inte tillräckligt med material:p

1
Bevaka tråden