Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Antar att de fungerar hyfsat, men knappast i klass med originalen.
Jag känner sett en och annan Kina-kopia som inte klarar av ACC och som framför allt inte klarar av att synka med iTunes. De kan nog funka "bra" som en vanlig no name-spelare, dvs man får dra och släppa sina mp3:or på på den, men den smidiga iTunes-integrationen kan man nog glömma...
Jo fast det är nog första gången Nanon piratkopierats med logga och Apples brandname på, kan finnas anledning att vara skeptisk mot internetfyndpriser på dessa..
Jag bor i Hanoi, Vietnam. Här säljs också kopior av iPod Nano. De är inte 100% lika, och inte så snygga, men Apple loggan finns där. OS:et de kör är i alla fall inte det minsta likt iPodens (har sett en kopia in action).
Jag bor i Hanoi, Vietnam. Här säljs också kopior av iPod Nano. De är inte 100% lika, och inte så snygga, men Apple loggan finns där. OS:et de kör är i alla fall inte det minsta likt iPodens (har sett en kopia in action).
De kopior jag visar bilder på några poster upp hittade jag i just Hanoi. Härlig stad!
De kopior jag visar bilder på några poster upp hittade jag i just Hanoi. Härlig stad!
Aha, intressant! Tyckte jag kände igen kopiorna på dina bilder . När var du där?
Kanske ska nämna att orginal iPods oxå säljs i Hanoi. Inte bara kopior.