Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När får man se en uppgraderad Mac Pro

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjabba

Någon som vet något om när Mac Pro uppdateras på samma sätt som Macbook / Macbook Pro gjort.. dvs uppgraderad processor?

Vill inte köpa en mac pro nu om den uppgraderas dagen efter jag köpt den..

mvh / Micke

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-11-28 22:29

Oavsett kommer den nuvarande Mac Pro:n klara allt du kan slänga på den. Se bara till att köpa minne, även om det är dyrt...

• Medlem
  • 2006-11-28 22:56
Ursprungligen av hicke:

Oavsett kommer den nuvarande Mac Pro:n klara allt du kan slänga på den. Se bara till att köpa minne, även om det är dyrt...

det där är inte sant (möjligtvis för vad du sysslar med)

jag tror, som många andra, att 8-core kommer som möjligt val i januari (skulle vara konstigt annars). Tror tyvärr att priserna kommer att vara i stort sett oförändrade för dagens modell, och att 8-core blir en riktigt dyr historia.

Nej jag menar processorerna.. när dom kommer uppgraderas..

Jag köpte nyligen en macbook.. bara 2-3 veckor efter jag köpt den så kom Macbooken ut med Intel Core 2... den jag köpte har Intel core 1.. men det är samma pris på dom båda..

Mac Pro borde också uppgraderas inom kort antar jag.. men när?

Jag vill inte ha någon dyrare variant av mac pro.. nöjer mej med 4 cores..

• Medlem
  • 2006-11-28 23:51

Det troliga är dock att det bara blir en ren uppgradering inget generationsbyte. DVS samma moderkort fast snabbare CPU/GPU/DVD och större HDs.

Om du inte är ute efter en Octacore så kommer CPUna vara sig rätt lika

1
Bevaka tråden