Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Räkna mig till skaran med avundsjukt folk. Christer har jobbat länge och kämpat hårt för detta, han är väl värd att få åka upp och komma ner välbehållen.
Det är f ö inte bara vädret i Florida som är avgörande. Det måste vara gynnsamt i Spanien och södra Frankrike också, där det finns alternativa nödlandningsbanor för färjan om det kukar ur efter start.
Hoppas allt går vägen så man slipper tjatet om den här killen! han har ju varit på väg upp i 15 år.
Händer det något så inför väl svt en ny tv-kanal som ska följa honom
Det verkar vara för tjocka moln för takeoff enligt Nasa. Klicka på "Launch TV" I högerkanten för att följa uppskjutnings-TV. Oändligt mycket bättre än TV4 där dom har noll komma noll koll.
Nytt försök ikväll då. Vad tror ni, kommer Fuglesang upp den här gången? Jag tänker i alla fall hålla mig vaken och hålla tummarna för att det blir "Takeoff"!
Jag har fått information om att de kör MBP ombord. Skämt åsido. Oerhört intressant läsning om hela flighten. De har en marginal på 10 min att skjuta upp skrället och det måste vara i en vinkel mot ISS på 51.3°. Precisionen, avstånden och hastigheten. Jag ska inte sitta upp. Jag är helt för nervös för att något går snett. Jag minns den gången det gick snett. Sedan är det ju så att risken för att det ställs in är 70%.