Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Åkej,nu har jag provat att radera cd/dvd enheten..

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag skulle radera en dvd-rw skiva i "skivverktyg" igår och ett tu tre hade jag visst markerat fel ikon och ca 30 sek senare hade jag ingen cd/dvd enhet. Är det nån som har en bra idé hur jag ska göra? Måste jag installera om hela OSX lr finns det möjligen "lösa" drivrutiner?

Fruktansvärt tacksam för svar. Mvh Erik

Lite mer information skulle inte skada. jag tror det är svårt att radera hela enheten om man inte gör nåt väldigt tokigt.. Har du provat starta om skivverktyg, alternativt datorn. Vad händer om du stoppar in en skiva i spelaren, kommer den upp på skrivbordet?

Jag har startat om datorn, ingen skillnad. Jag har även testat att sätta i en skiva, då säger burken att det inte finns hårdvara som kan hantera skivan. "Check cables and hardware"

står det också ( oj råkade visst posta för tidigt) Det är väl egentligen all information jag har. Ikonen jag markerade var den över symbolen för vad som finns i spelaren. Båda likadana vill jag minnas, därför blev det väl som det blev..

1
Bevaka tråden