Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Påpekar att informationen i dne här guiden inte är aktuell, vissa saker fungerar medans andra inte. Jag jobbar på en ny guide som kommer innefatta hur du snabbar upp både Camino, Firefox, samt Safari. Stay tuned
Hur går det med info för camino? Den enda webläsare jag använder....hade uppskattat en motsvarande guide för den, hur man gör den snabbare dvs
Ursprungligen av Joakim Halvarsson:
Påpekar att informationen i dne här guiden inte är aktuell, vissa saker fungerar medans andra inte. Jag jobbar på en ny guide som kommer innefatta hur du snabbar upp både Camino, Firefox, samt Safari. Stay tuned
Jobbar på det. Hamnade i skymundan i somras då jag råkade ut för en olycka, och glömt bort det efter det, tyvärr måste jag säga. Ska se ifall jag inte kan uppdatera guiden nu under julhelgen. Lovar inget, men ska försöka göra mitt bästa
Jag har ett problem som jag har försökt hitta lösningen på lite överallt men inte lyckats. Jag skulle vilja stänga av fliksurfningen i Fx helt och hållet men hittar inget kommando i Preferences eller nån annanstans. Det är säkert nån löjligt enkel historia men hur som helst har jag inte hittat den funktionen.
Är man n00b så är man...
Jag får inte ens foxen att hitta sin väg ut på nätet. Den står och snurrar och efter två minuter säger den att den inte kan öppna sidan.
Det här är säkert femte installationen jag gjort och har varit likadant hela tiden. Har en ny iMac och leopard.
Har jag missat något fullkomligt självklart?
Ojdå, hittade denna guide efter att jag skapat en ny tråd om hur man stänger av att backspace hoppar till föregående sida, kanske det kan integreras i denna tråd?