Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Torrent problem

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag satt här och provade lite olika torrentsprogram igår, har tidigare kört med Xtorrent. Men efter att jag inte hittat nått jag gillade så skaffade jag Xtorrent igen, och nu kan jag inte ladda hem filer från någon torrent alls(har provat ett par), jag har också provat på min pc(uTorrent) men det går inte heller. Det stod någonting om att måldatorn inte accepterade nån anslutning eller liknande. Har ingen aning om vad det är för fel

Någon som vet?

Tack.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2006-12-28 14:09
Ursprungligen av Mikkelrev:

Jag satt här och provade lite olika torrentsprogram igår, har tidigare kört med Xtorrent. Men efter att jag inte hittat nått jag gillade så skaffade jag Xtorrent igen, och nu kan jag inte ladda hem filer från någon torrent alls(har provat ett par), jag har också provat på min pc(uTorrent) men det går inte heller. Det stod någonting om att måldatorn inte accepterade nån anslutning eller liknande. Har ingen aning om vad det är för fel

Någon som vet?

Tack.

Ge oss mer detaljer. Tracker. Uppkoppling, inklussive routrar, och exakt vad du försöker göra.

Sånna här diskussioner tenderar att ligga i gränslandet för vad som är tillåtet att disskutera på forumet. Tänk på vad ni skriver

1
Bevaka tråden