Behöver hjälp omgående innan den här MBPn åker rätt ut genom fönstret och får göra Volvo 240n utanför sällskap. Igår installerade jag SimCity 4 Deluxe, allting startade och det gick att spela. Dock så råkade jag bli för hetsig när jag skulle stänga av så jag tvingade programmet att avslutas.
Nu till skiten. När jag skulle sätta mig och lira idag så får jag ett meddelande om att Rush Hour har oväntat avslutats blabla. "Starta om" genererar samma felmeddelande igen, så jag tänkte ominstallera. MEN ominstallationen funkar inte.
Sim City går utmärkt att installera och köra, men Rush Hour stannar efter att "mätaren" visat 100% och ger mig samma jäkla meddelande igen. "Rush Hour har oväntat avslutats". Rush Hour tar då bort de gamla Sim City-filerna och renderar hela installationen värdelös...
Hur ska jag göra?!?! Är det några filer som ligger och jävlas ala windows? Hur tar jag isåfall bort dessa?!?! Eller har ni något annat förslag? Hjälp med detta belönas med ett halvätet äpple eller en gammal G3a.