Finns nog bara 1 lösning.
1. Kolla på Apples TIL-sidor efter folk med liknande problem.
Leta efter ifall just Wallstreet är kända för att ha ett hårdvarufel, tror att jag har läst om att så kan vara fallet.
2. Se till att den aldrig hamnar i vila om TIL-sidorna inte ger annat råd.
Här följer en sida värd att utgå ifrån:
http://discussions.info.apple.com/[email protected]@.3bb7f80e/0
OM den inte funkar så gå till deras support, välj diskussioner och leta dig fram till äldre modeller - där ska din PB finnas med - jag sökte på ordet "wake" för att få denna träff.
Där ställdes frågan:
Q: After I have placed my PowerBook on "sleep" mode often times the screen won´t come back on when I push ´enter´ to awake the computer. I then am forced to do a forced restart.
What should I do?
A: Since it seems to be an intermittent problem, try to determine if one or more third-party applications are always involved when the screen fails to light. You can also try the standard sleep/wake troubleshooting as referenced below.
Read this article on the numerous recommendations regarding specific software and configurations (Late Breaking News):
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=58615
Follow this troubleshooting article for sleep/wake problems:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=58645
A few other important issues to check:
1. If running a resolution other than the native resolution of 1024x768 (i.e. 800x600 or 640x480), set to the native resolution when testing; a few users have had waking problems with the non-native resolutions.
2. Use Sherlock to search for the ObjectSupportLib extension in the Extensions folder > System Folder; if present, immediately trash it.
3. Do not remove the Multiprocessing folder in the Extensions folder...it may cause sleep problems:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=25048