Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ännu en ny avdelning

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-01-10 00:19

Efter en stunds övervägande kom jag fram till att det kan va´ bra att skilja datorns hård- och mjukvara åt. På så sätt kan vi diskutera Mac/PC i hårdvarutråden, men Cubase, Logic, mm i mjukvarutråden - det är ju "plattformsoberoende" när det är samma program man talar om. Allt för att Mac- och PC-användare ska kunna diskutera & trivas ihop.

Va bra, då kan de som har problem med eJay få hjälp!

Har ejay VST stöd? Vet inte riktigt vad ejay är, det är väll ganska likt protools?

  • Oregistrerad
  • 2003-01-10 11:01

ejay äger!!!! jag är proffs och jag har gjort värsta koola låtarna i ejay pUzZ *kjam*

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-01-10 14:41

Hehe. Allvarligt talat så har de väl köpt loss lite lös kod från både Emagic och Steinberg... ja, de köpte väl nästan upp Steinberg t om? Eller höll på, men misslyckades. Och se´n gick de i KK. Toy´s´R´not´Us.

Först gjorde de själva koden. Sen när det blev lite mer avanderat så blev det typ Steinberg´s Cubase av det (beroende på vilken mjukvara alltså). Och sen gick vi i konkurs. Ja, vi, jag jobbade på eJay från starten i Sverige tills dess att Björnström och GE-capital kom och hämtade datorerna. :rolleyes: Jag tog hand om all web, support, demande, reklam, annonser osv...

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-01-11 10:24

Ahaaaa på så vis! Får hoppas det var givande för dig på något vis i alla fall.

1
Bevaka tråden