Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Logic Pro i nästa vecka!

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har fått hoppfullt mail om att Logic Pro kommer i början av nästa vecka! Vad säger man? Frossa i pluggar?

  • Oregistrerad
  • 2004-03-04 07:16

Det låter som en dröm. Själv tänkte jag vänta tills Logic 7 kommer innan jag uppgraderar.

Nu har den kommit. Hämtar upp den i morgon! Ser fram emot Space Designer och alla syntar. Vintage Collection hade jag redan.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-03-06 14:27

Läckert. Blev priset 11.700 eller vad det nu var på Apple Store, eller billigare i butik?

Ursprungligen av PF:

Läckert. Blev priset 11.700 eller vad det nu var på Apple Store, eller billigare i butik?

Jag uppgraderade bara och då blev priset ungefär 2500 ink moms. Minns inte exakt dock. Emagics alla pluggar håller faktiskt en oerhört imponerande klass. Jag är klart nöjd!

/Jont Olof

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2004-03-06 16:34

9990:- hos Estrad

11 790:- hos Deluxe Music.

Hur hade de tänkt motivera det när Estrad tar nästan 2000 kronor mindre? Eller har Estrad någon kampanj? :hmmm:

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-03-26 01:45
Ursprungligen av Martin Pettersson:

11 790:- hos Deluxe Music.

Hur hade de tänkt motivera det när Estrad tar nästan 2000 kronor mindre? Eller har Estrad någon kampanj? :hmmm:

Äej, Deluxe... det hörs ju på namnet vettu! :kaaaka!: Finare version helt enkelt.
Mjukare i fjädringen, styvare kaross, mer logik. Som man arrar får man ligga.

Nu är uppgraderingen här!

Emagic Logic Pro 6
Uppgradering
1995:- ink moms

Inte alls farligt!

Det lät billigt! Var hittade du det priset? Eller, du har inte missat momsen?

Ajajajaj.....Macotekets sida måste ha buggat. (det låter som en dålig ursäkt, jag vet). Men jag trippelkollade att knappen "Visa priser med moms" var ikryssad på Macotekets hemsida när jag skrev ovanstående, men nu när jag kollar så är det 1995 utan moms. 2494 ink. moms.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-04-04 23:54

logic 7? jag sitter o snålar på min 4.7.

vad visades egentligen på NAMM, 6/PRO eller 7!?

skulle va kul o se den "ultrabeat". på specen låter det lite inspirerat av machinedrum... 4 typer av syntheser o.s.v.. risigt eller!?

1
Bevaka tråden