Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har Reality gått upp i rök?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nån som har sett var Reality och Seer System har tagit vägen? För några år sen skulle dom "snart" komma med en NT-kompatibel version av Reality men sen har det varit tyst...

  • Medlem
  • 2005-07-04 22:59

En av de inblandade var väl Dave Smith om jag minns rätt. Han har ju ett annat projekt igång just nu i alla fall...

  • Oregistrerad
  • 2005-07-04 23:41

ahhh... gamla reality, jo det programmet är discontonued, tror sista versionen var 1.5. de som skapade reality är dock knappast inaktiva. Reality var helt sanslöst resurssnålt, jag körde det på en pentium 200 Mhz, filtrerade LFOade och envelopade hur mycket som helst, varje keyzone på samplern var ju en egen oberoende synt med 4 envelopes, 4 filter o massa grejjer... hade hur många zoner som helst igång och det dök aldrig eller tappade röster. Ljudkvaliteten var utmärkt. Ett av de teknisk mest imponerande program jag provat.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-04 23:47

Jag minns det. Det var ett klart trevligt program

Ja det var väldigt väl genomtänkt. Men bara för några år sen var man ju i full gång med en NT/2000-version, konstigt att luften bara gick ur sådär...

1
Bevaka tråden