Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Warcraft III Frustration!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sitter och spelar Warcraft III. Har byggt en bra hemmabas. Håller på för fullt att bygga ut arméen som snart ska få visa sig stark och överlägsen.

Då händer det. Plötsligt kan jag inte använda musen. Kan inte markera något. Inte göra något som inbegriper musens knappar.

ARGGGHHHH!!!!

Jag byter mus i panik för att kunna fortsätta spela. Men nej. Blir sedan attackerad och min armé sköter sig för dåligt eftersom jag inte kan styra den.

Jag förlorar.

Frågan är om detta är en tillfällig sak eller som det är något fusk en moståndare kan fixa till?

Nåja, fick lov att starta om datorn för att få igång musknappen igen. Grrrrrrrrrrr.

  • Oregistrerad
  • 2002-10-23 19:37

Det är så j-vla irriterande. Detta hände med jämna mellanrum ( allt för täta) för mig i BG1. Helt plötsligt när man skulle ge Sarevok smisk lägger musen ner. Då ligger omgivningen risigt till!

Har inte hänt mig, men jag kan rekommendera att trycka F10 för menyn och använda tangentbordet för att spara och sen starta om spelet.

1
Bevaka tråden