Jag tyckte det var finare när kommentarerna fanns i tråden "bengt".
Kalasbra jobbat!
Kommentarer:
1.2a - kanske vi redaktörer skulle nämnas också? Om inte annat så borde en rad in någon stans om att nyhetstips kan lämnas till redaktörer och moderatorer.
2.1b - kan vara värt att nämna att politik och religion är känsliga ämnen, och att moderatorerna låser såna trådar om (när?) de spårar ur. Det är fritt att diskutera de ämnena, men man bör vara återhållsam så att tråden inte urartar i ett flamewar.
2.4 - Kanske formulera det som det är, nämligen att redaktörerna inte har någon särskild status förutom möjligheten att posta nyheter på förstasidan.
Jag saknar en punkt efter 2.4, nämligen kontroversiella ämnen. Mac vs PC, hårdvara vs mjukvara, analogsyntar vs digitalsyntar, TB-303 vs MC-303 osv har alla tagits upp åtskilliga gånger, vilket är värt att påpeka. Inte minst för att att slippa uttjatade diskussioner som ofta urartar till gräl om man inte ser upp.
3.5 Mitt konto är inte bekräftat? Vad gör jag för fel?
För att bekräfta ditt konto måste du svara på det mejl som 99musik skickade till adressen du uppgav vid registreringen. Kontrollera att epostadressen är korrekt, och se efter om mejlet inte sorterats undan av ett skräppostfilter. Om du ändå inte får det att funka, kontakta en moderator. (<-länk)
(Det är en fråga som dykt upp ett par gånger.)