Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag är så sugen på ett spel!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2001-12-06 17:17

Men vet inte vad jag ska spela, håller på att bli knäpp. Jag har en PS2 men vill spela nåt på datorn också, någon med bra tips?

Citat:

Skapades ursprungligen av: iLike:
Men vet inte vad jag ska spela, håller på att bli knäpp. Jag har en PS2 men vill spela nåt på datorn också, någon med bra tips?

Vad har du för burk? Och vilken kategori tänder du på?

Bilspel - 4x4
RTS - StarCraft: Brodwar/ AoE II Gold
FPS - Unreal - Quake
Sim - Sim i oloika var
Flyg - Microsft flightsim 2002
Golf - Links champ
Startegi - Tropico
Baldurs gate

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2001-12-09 21:05

Jag har en G4 867 och ska köpa mig en TiBook, vilken vet jag inte

  • Medlem
  • International user
  • 2001-12-09 21:38

Om du har en 867a så kan du dra på med lite gamla godingar så som Quake 3, Unreal Tournament, Oni, Silver, Diablo 2, BaldursGate 2, jag kan sitta och rabbla i en evighet men det vill du väll inte? Vad gillar du för spel vore underlättande för mig att veta...

Åhh, det finns många spel som jag kan rekommendera...

GTA 3 och Tony Hawk 3 till din PS2:a till att börja med...

Vi börjar med något bra strategispel såsom Civilization I / II, Age of Empires I / II, Starcraft, eller Myth I / II.

Till huvudrätt tar vi lite muntra actionspel i stil med Quake 2 / 3, Unreal Tournament med accesoarerna Infiltration eller Tactical Ops. Eller varför inte Rainbow Six eller Rogue Spear.

Till efterrätt kan avnjuta ett flyktigt arkadspel som Bugdom, något Ambrosia spel eller varför inte Tony Hawk 2.

Till allt detta serveras själklart alla passande årgångar av Sim City (Classic, 2000 och 300)

Luta dig tillbaka och njut!

[ 10-12-2001: Meddelandet ändrat av: iBib ]

1
Bevaka tråden