Martin, låt bli!
Ärligt talat, jag hade en 1.5 GHz PC med GeForce 3 i en vecka för någon månad sedan, jag var inte imponerad och lämnade tillbaka den. Allt det där med "Man kan spela alla spel" är överskattat. Visst, OperationFlashpoint fullt flytande är något i stil med en dröm men va fan, what then? CS? Bläh, prova UrbanTerror istället... Sant att Mac är så äckligt dyra att kanske bara idioter köper dom, men ändå! Att följa världens bästa företag på dess upp och nedgångar som den bästa dockhus såpan är inte fel.
Jag måste faktiskt lägga till en sak, Mac bärbara är MYCKET billigare än PC med samma prestanda (Nej, här kan man verkligen inte kolla på MHZ, här är det tillbehör och funktioner som gäller). Ofta är Macen dubbelt så billig. Fast, then again så kostar en PC stationär ungefär en tredjedel av motsvarande Mac (Räknat i MHz och övriga specifikationer)
Med allt DETTA hoplagt så säger ni "Vafan, han sa just att PC vinner..." Bullshit! Slutklämmen kommer i SLUTET GRABBAR!
Det är så här... Dom har inte OSX, det är så enkelt. DOM HAR INTE OSX! Dom har fått Windows 2000 att leka OSX men det ser ut som när Babben Larsson försökte imitera Britney Spear i den röda latex dräkten... Ett stort jävla skämt!
Så fort ni tänker på hur billigt PC är så kan ni tänka efter igen, dom har ju inte OSX. OCH VIPPS! Så är alla dom trista tankarna borta!
Hmm.... Detta inlägg ska inte ligga här! Skit i allt jag skrev. Vi hörs!