Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Octamed för windows?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag skulle då inte köpa det, men lite tufft är det kanske ändå? vet inte om detta är särskilt nytt, men jag skickar länken ändå...

http://www.octamed.co.uk/

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-01-07 15:16

octamed var kul på amigan för 10 år sen, men frågan är väl vad det har idag som inte Madtracker eller renoise redan har?

Jag har kvar mitt original till Amiga. Kunde vara kul att prova till PC kanske. Men då slår jag nog hellre igång min Amiga. Iofs har det 16bit stöd osv i PC versionen.

haha..cool. jag ser heller ingen mening alls med att köra det på PC...MEN på AMigan är en helt annan femma:)

haha, jag gjorde mina första plink i octamed 3 på amiga 500an back in 92-93. 11-12 bast och det lär fruktansvärt. men kul var det med moddar.

Det ÄR kul med moddar snarare För er som glömt av hur gott det låter, sök på "Amiga" på www.shoutcast.com .

  • Medlem
  • 2006-01-12 12:01

Både Brian Chinetti aka Orgue Electrique och Danny Wolfers aka Legowelt kör Octamed på Amiga (1200) fortfarande. Det är säkerligen fler.

1
Bevaka tråden