Alltså Apple är ibland riktigt jävla irriterande.
Efter några dagar utan ens svar på mail som jag skickade dem testade jag ringa igen och äntligen kom jag fram och fick prata med någon.
Efter jag själv testat allt som överhuvudtaget går att göra för att försöka få igång datorn så har jag gett upp.
Den är helt död.
Jag tycker själv att det är fullkomligt oacceptabelt att en 25.000 kr dator dör efter en månad. Måndags-ex eller ej. Och Apple vägrar nu skicka en ny direkt utan ska ta in datorn på reparation. Det vill säga minst en månad innan jag får reda på vad som är fel och sedan vänta två till tre veckor innan de skickat iväg en ny burk. Detta är min 10e mac och då jag arbetar frilans och detta var den dator jag arbetar på så klarar jag inte mig speciellt långt på min macbook pro 13".
Jag blir bara mer och mer irriterad över deras sätt att hantera ärenden. Varit andra gånger då jag lämnat för reparationoch endast varit negativa erfarenheter.
Vad tycker ni att jag ska göra?