Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Nej men, flyga är väl trevligt, se hur allt ser litet ut även fast det egentligen förblir lika stort.
Saknar flygplansresande lite faktist, var flera år sedan nu
Jag loggade just min 10:e timme vid spakarna på en C-172. Miljön i cockpit på en sån maskin är ungefär så långt ifrån Singapore Airlines business-class som man kan komma
Nu är jag klar - har matat in alla Intercontinentala flighter jag gjort (minns). Hoppade över flighter inom Norden. 11,4 varv runt jorden eller 1,1 gånger avståndet till månen
Nu är jag klar - har matat in alla Intercontinentala flighter jag gjort (minns). Hoppade över flighter inom Norden. 11,4 varv runt jorden eller 1,1 gånger avståndet till månen
Jag har mer tid i luften men har nog bara kommit 1/10 av sträckan. Vissa av oss har inte så bråttom;)
Glöm inte att du skall addera på ca 1 tim!
När jag var i 30-årsåldern så sparade jag på alla flygbiljetter och hängde buntvis på en anslagstavla för att impa på brudar. Det blev många biljetter, med tanke på vad jag pysslade med då.
Insåg att jag inte kan fixa detta då jag inte har några sparade information. Har bara flyg från slutet av april i min historik. Blir för mycket att hålla koll på annars...