Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

K800 + isync

Tråden skapades och har fått 65 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Ytterligare en fråga för att förtydliga min okunskap måste jag bara veta om ni som lyckades med "hacket" för iSync tillsammans med K610i även kopplade dator med telefonen via blåtand eller USB-kabel och om detta har någon betydelse. För övrigt så verkar blåtanden mellan dator och mobil fungera.

// Daniel

Ursprungligen av danielka:

Ytterligare en fråga för att förtydliga min okunskap måste jag bara veta om ni som lyckades med "hacket" för iSync tillsammans med K610i även kopplade dator med telefonen via blåtand eller USB-kabel och om detta har någon betydelse. För övrigt så verkar blåtanden mellan dator och mobil fungera.

// Daniel

Det har all betydelse. iSync funkar enbart med blåtand för SonyEricsson lurar.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2007-01-23 07:46

Försökte hacka själv, fungerade så att iSync hittade telefonen. Klickar på synka men när den ska utföra ändringar händer ingenting. Laddar jag ner hacket händer samma sak med min K800. Varför kan jag inte synka min information?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-27 03:09

Katastrof att detta fortfarande inte funkar,, hade glömt bort att man var tvungen att fulhacka OSX för att synka sin K800i lur. Vem är det som knarkar APPLE elle SE??

Med uppdateringen 10.4.9 fungerar K800 med isync, men fortfarande inte med adressbok.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2007-04-11 23:28
Ursprungligen av johnpaul:

Med uppdateringen 10.4.9 fungerar K800 med isync, men fortfarande inte med adressbok.

Men den fixen finns här.

Bevaka tråden