Finns denna Bugg vid namnbyte på brevlåda fortfarande kvar 2011? Upplever problem med detta i lite annorlunda form:
Jag skulle döpa om en underbrevlåda och då tömdes lådan på mail - eller de syns i alla fall inte där. Vid sökning på en av mina kontakter i lådan fanns visserligen breven kvar, sökresultatet säger dessutom att de ligger i brevlådan nu med nya namnet - men fortfarande är de inte synliga i själva brevlådan.
Jag kopierade för säkerhets skull alla dessa mail till en annan låda - och döpte om ursprungliga brevlådan igen. Då försvann plötsligt alla mailen helt från sökresultatet som tidigare fanns i sökningen ut i kosmos...(?) Men lyckligtvis ligger de kvar koperade i helt nya brevlådan(som jag inte vågar döpa om nu...) Har försökt reproducera felet med att byta namn på en annan brevlåda men då låg de få brev jag lagt dit för testen kvar... Skumt eller?
Det verkar alltså som om felet uppstår när det gäller något "viktigt" som man inte vill bli av med- vilket ju är typiskt. Skämt å sido, har någon upplevt detta, vad göra?