Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apples fel om jag kommer bli tjock :P

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-07-14 20:07

Ja så är de. Det är nämligen så att jag har lovat mig själv och sagt till alla att så fort jag har fått tag på Ipod+Nike sakerna ska jag börja jogga varje morgon. Men det verkar som jag aldrig kommer göra de om de tar så lång tid på sig med att lansera de. Varför får vi alltid vänta?

I USA har de börjat skicka ut en del en del Nike+ prylar, och istället för att vänta på att de ska komma till Sverige så kan du beställa direkt i från USA.
Tänk på frakten och importskatten som du kan åka på, men du går nästan plus-minus-noll på affären.

Beställ Nike+ prylar här (Road Runner Sports)

• Medlem
  • International user
  • 2006-07-25 19:17
Ursprungligen av Mats Börjesson:

I USA har de börjat skicka ut en del en del Nike+ prylar, och istället för att vänta på att de ska komma till Sverige så kan du beställa direkt i från USA.
Tänk på frakten och importskatten som du kan åka på, men du går nästan plus-minus-noll på affären.

Beställ Nike+ prylar här (Road Runner Sports)

Du kan ju resa över till NY

Jag är också en otåligt väntande kund till de nya nikekittet. Tror ni verkligen allt kommer fungera som det ska om man fraktar hit varorna från USA? Hur blir det med statestiken och allt de där som erbjuds? kommer den registrera mig som en amerikan exempelvis om jag köper produkten från USA? och i så fall tror ni man har möjlighet att ändra allt sen när den kommer till Sverige?

Vill HAAAAAAAAAAAAAAA!

Ursprungligen av maikiboy:

Jag är också en otåligt väntande kund till de nya nikekittet. Tror ni verkligen allt kommer fungera som det ska om man fraktar hit varorna från USA? Hur blir det med statestiken och allt de där som erbjuds? kommer den registrera mig som en amerikan exempelvis om jag köper produkten från USA? och i så fall tror ni man har möjlighet att ändra allt sen när den kommer till Sverige?

Vill HAAAAAAAAAAAAAAA!

Det spelar ingen roll vart i världen du köper Nike+ adaptern.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-15 08:02

Kommer tillbaka till Stockholm på onsdag från NYC, ska kika på glaskuben innan dess.. Kanske skulle ta å köpa några till er om de har?!?

• Medlem
  • 2006-07-15 12:04
Ursprungligen av Cartman:

Kommer tillbaka till Stockholm på onsdag från NYC, ska kika på glaskuben innan dess.. Kanske skulle ta å köpa några till er om de har?!?

Om du ska köpa några med dig... är jag intresserad av en

Ursprungligen av Cartman:

bjuder du eller?

• Medlem
  • International user
  • 2006-07-15 10:20

Gå med i ViktVäktarna

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-16 02:30

Om vi ändå kände varandra så väl.. Jag drar dit på måndag, om det är någon som verkligen vill ha får de ju föra över pengar till mig och mötas i Stockholm.. Frågan är bara om det inte blir smidigare för alla att beställa via nätet.. Kommer inte hem till stan förns lördag 22... Skicka PM innan måndag om ni vill!

Björn

Nu är den beställd ifrån länken Mats Börjerson gav förut, troligen kommer allt vara framme om ca 2 veckor

frakten blev ca 50 dollar

DOM HAR KOMMIT!!! de får kosta vad de kostar...fick beta lite tull på varorna eftersom jag beställde utanför europa. gjorde en tabbe när jag beställde ifrån USA, MEN VAD GÖR NÅGRA 100 KR OM 100 ÅR???

jag har vart ute o sprungit med dom en gång och är verkligen supernöjd med mitt inköp. Skorna är lätta som fjädrar och sitter som en handse på foten.

1
Bevaka tråden