Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avinstallera Parallels

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min installation av parallels verkar ha fått fnatt och jag undrar hur man enklast avinstallerar det för att kunna installera om det. Har kört den uninstaller som följer med parallels, men när jag sen ska installera parallels igen så går installationen inte att slutföra. Verkar som om uninstallern inte tar bort alla filer, skriver parallels några filer i systemt eller så.

Någon som har / haft liknande problem?

Leta i /Library/Receipts/ efter en fil som heter något i stil med Parallels. Flytta den tillfälligt någon annanstans och försök att köra installeraren igen. Går inte det lägger du tillbaka filen.

Finns ingen sån fil i /Library/Receipts/

Testa med Appzapper annars, borttagnings program som är helt grymt. Det rensar bort alla filer. Ladda ner en test, då kan du testa att radera, men endast 5 gånger innan du måste öppna plånboken lite gran, men inte så mycket egentligen, eftersom programmet är bra.

www.appzapper.com

Testade Appzapper, men det hjälpte inte alls. Löste det senare i alla fall, fråga inte hur men problemet är åtgärdat.

1
Bevaka tråden