Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

9.35 om 25 minuter switchar jag...

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-07-17 09:42

Spänningen stiger....

Sedan jag för första gången kom i kontakt med en "riktig" mac med osX för två år sedan har jag drömmt drägglat, satt i hop paket på apple.se .com .de etc.. drömt..

Nu efter lumpen och året i USA är det äntligen dags att hämta ut min första mac, familjens första mac, bekantskapens första mac.

Min alldeles egna Macbook Pro 2ghz, ja jag vet alldeles för dyr för en vanlig student.
Och allt är erat fel, vet ni hur jobbigt det är att läsa om mac förträfflighet?

Har regelbundet (vid varje ny modells lansering) läst erat forum, och är tacksam för all trevlig och hjälpsam information som finns här.

Men åter till min självcentrerande berättelse, nu är klockan 40.. underbart..
ska åka ned till banken ta ut pengar ... ica ta ut macbook.. hem öppna lådan.. under det rituella bildtagande något som med all rätt macanvändare är bra på.. Snart borde det finnas bilder här.. om någon timme postad från min macbook.
Tänker också använda denna posten att beskriva mina framsteg inom världen av mac.

Önska mig lycka till för nu åker jag.. Julafton har aldrig känns så här meninglöst.. (vad är det mot att hämta en mac?)

Härligt mannen!

om 22 dagar beställer jag min Mac Pro Dual Xeon 3.0Ghz med 4 GB RAM

• Oregistrerad
  • 2006-07-17 10:57

Det bara fungerar

Men vad i hela friden är det med r tangenten det ha fatt spatt, nej jag ha en bansjukdom...:'(

• Oregistrerad
  • 2006-07-17 11:25

Någon som har ett tips det ä hur iriterande nä inte r fungerar som den skall tråkigt att tangentbodet inte fungerar bra.. ='''(

Ursprungligen av yuppy:

Någon som har ett tips det ä hur iriterande nä inte r fungerar som den skall tråkigt att tangentbodet inte fungerar bra.. ='''(

Reklamera, finns inte så mycket annat att göra. Eftersom felet redan fanns vid leverans borde du kunna få den utbytt ganska direkt tycker jag, för det borde väl räknas som "dead on arrival"?

• Oregistrerad
  • 2006-07-17 11:40

Ja, lite jobbigt när r fungea va 5te gång, annas a daton tiktigt trevlig

• Medlem
  • Göteborg
  • 2006-07-17 12:16

Segt när grejar men har längat efter inte fungerar, lider med dig.

• Oregistrerad
  • 2006-07-17 14:19

roligt nog fungerar R

lite,
Men supporten på Macoteket, samt apple är underbar, snabb och kunnig... En stor skillnad för en PC ägare....

Annars tycker jag mest synd om Pc användare... nu när jag väl har provat... det bara fungerar.... TOM min MICROSOFT mus fungerar.. =D

Jag är kär!

• Medlem
  • Ale
  • 2006-07-17 23:12

yuppy: Du tyckte inte datorn var lite för varm medan du använde den? Går ju många historier om folk som bränner sig etc.

1
Bevaka tråden