Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Har tagit ca 500 bilder nu i sommar. Min erfarenhet är att den funkar bra. Den har som dom flesta digitalkameror lite svårt för stora kontrastomfång. Den startar snabbt, tar skarpa och välexponerade bilder . Den är liten och smidig. Batteriet tar ca 2,5 timmar att ladda räcker till ca 100 exponeringar
Bildöverföringenfunkar perfekt i OS X, strular i Windows 98 ME.
Sen när det gäller digitalkameror tycker jag man ska köpa en med Autofokus-illuminator. Det gör en hel del om man tar mycket bilder där det är mörkt, inomhus på en fest t ex. Det blir fler bilder med bra skärpa på om man har sån faktiskt.
quote:Skapades ursprungligen av: mjak: Bildöverföringenfunkar perfekt i OS X, strular i Windows 98 ME.
Överhuvud taget har jag märkt att digitalkameror funkar bättre i OS X jämfört med Win 98,ME, XP. Svärfar köpte en Minolta som inte känns igen av windows, den dyker upp som en okänd enhet. I OS X dyker den upp med namn och allt i iPhoto osv. Samma sak med min gamla Sony-kamera.
En del kameror saknar dessutom drivisar för XP men funkar med en gång i OS X. Det tycker jag är prima.