Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synca SMS mellan datorn & mobiltelefonen?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hello 99macare!

Jag söker ett program som man kan - när telefonen och datorn har blåtandskontakt - spara ner alla sms till datorn, telefonen blir ju full vid typ 90sms eller vad min K700i fixar. Helt enkelt ett program som sparar ner alla sms, helst automatiskt eller genom att trycka på en knapp. Jag använder Adressbokens skicka via blåtand-finess men vill han något så jag slipper ta bort sms:en.

Tips?

Testa Bluephone Elite. Osäker om det programmet har exakt den funktionen, men om något program över huvud taget har den funktionen är det Bluephone

http://www.reelintelligence.com/BluePhoneElite/

Edit: Närmare titt visar att det programmet kan kopiera SMS från telefonen.

BlurPhoneElite gör inte det automatiskt vad jag vet, jag har inte undersök om man kan göra det heller. Jag tror du kan spara sms på datorn, har inte min dator i närheten så jag kan inte kolla.
Jisses vilka bra sms du måste ha fått... hur alla år jag använt sms så har jag hittintills hittat 2 jag velat spara... och ett mms...

Bluephone Elite är grymt nice program ... du kan även göra så att programmet känner av om mobilen lämnar datorns område eller blir närvarande ... och koppla det till mängder av grejer ... som att iTunes stängs av .. skärmsläckaren går igång ... m.m.

• Medlem
  • Luleå
  • 2006-10-18 16:15

kostar det pengar?

Ursprungligen av targe:

kostar det pengar?

BluePhoneElite kostar $20.

1
Bevaka tråden