Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gratis WiFi Router från FON

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-28 02:03

Visste ni att man kan få en gratis WiFi Router (Linksys) genom att promenera upp till FON på Rehnsgatan och hämta... om man bor i Stockholm dvs.

Enligt bloggen är de slut... men jag hörde av mig och hämtade igår.

Ett kul projekt...

http://blog.fon.com/se/

  • Medlem
  • Lund
  • 2006-08-04 16:20

Finns det fortfarande kvar? Borde kuta dit isåfall. Är jäkligt sugen på å fixa upp mig på en ny router.
Om dom är slut så kan man beställa router för 165:- (5€ enligt sidan men det är nog fel) inklusive frakt på deras hemsida. Fler foneros i världen!

  • Medlem
  • Ale
  • 2006-08-06 02:11

Hörde att det finns kvar, men det verkar vara stockholm innerstad eller bra läge i närförort som gäller för att få en av de få de har kvar.

  • Medlem
  • Lund
  • 2006-08-23 15:59

Slutade med att jag beställde en FON-router dock. Kostade bara 165:- som sagt, är påväg med UPS. Kan förstå varför det är så billig frakt, UPS har fått mitt paket men dom skall leverera inom 2-3 VECKOR! Aja, den som väntar på något gott...

  • Oregistrerad
  • 2006-08-23 16:54

Jadå. Dock är det som sagt bara innerstaden i princip

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-08-25 22:33

Hejsan, är lite sugen på att skaffa FON Router jag med. Mailade FON idag och de hade ett par stycken kvar, kan hämta ut en på måndag. Men jag undrar bara om man är tvungen att ha igång hela tiden. Binder man upp sig på något sätt när man får en gratis router av dem?

  • Medlem
  • Ale
  • 2006-08-26 13:01
Ursprungligen av .mp3:

Hejsan, är lite sugen på att skaffa FON Router jag med. Mailade FON idag och de hade ett par stycken kvar, kan hämta ut en på måndag. Men jag undrar bara om man är tvungen att ha igång hela tiden. Binder man upp sig på något sätt när man får en gratis router av dem?

Varför skulle man Inte ha igång sin router om man har den? Ingen apparat man stänger varje kväll direkt. Och det är inte så att de kommer ringa till dig så fort du stänger av den direkt Min har varit avstängd i en vecka och jag är då lugn.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-08-26 16:50

Skönt att höra. Sen undrar jag om det finns något program där man kan se vilka som är ansluta till ens FON-Nätverk och hur mkt av linan de använder osv.

Ursprungligen av .mp3:

Skönt att höra. Sen undrar jag om det finns något program där man kan se vilka som är ansluta till ens FON-Nätverk och hur mkt av linan de använder osv.

Du har som möjlighet att logga in på internet med ditt användarnamn och lösenord och se vilka som är anslutna till din router och hur länge de har varit det, och hur mycket de har laddat hem respektive laddat upp. Sen så har du möjlighet att se vilka platser du har kopplat upp dig på med ditt användarnamn

1
Bevaka tråden