Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nike Plus på London Stansted

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-07-30 22:45

Tja på er alla!

Jag tänke bara fråga om någon av er har kanske varit på Stansted den senaste tiden och vet om man kan möjligtvis köpa Nike+ i deras Nike butik där. Va där för en och en halv vecka sen men då fanns de inget. Vill bara veta om man ska spara på sina pengar eller inte Lite tufft när man är utomlands. Redan kollat genom halva Portugal men här finns inte nike plus Besviken

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-30 22:54

Än så länge så finns Nike+ endast på utvalda butiker i centrala London såsom NikeTown och Apple Store. Kedjor som Size?, FootLocker och liknande skyltar om Nike+ i vissa butiker, men har ännu inget till försäljning.
Kom tillbaka från London i torsdags. Flög från Heathrow, men där fanns inga sportbutiker alls. Likadant på Stansted sist jag flög därifrån kan jag tyvärr meddela.

• Medlem
  • 2006-08-01 00:14
Ursprungligen av vanilj:

Än så länge så finns Nike+ endast på utvalda butiker i centrala London såsom NikeTown och Apple Store. Kedjor som Size?, FootLocker och liknande skyltar om Nike+ i vissa butiker, men har ännu inget till försäljning.
Kom tillbaka från London i torsdags. Flög från Heathrow, men där fanns inga sportbutiker alls. Likadant på Stansted sist jag flög därifrån kan jag tyvärr meddela.

På Stansted vet jag att de finns en Nike butik. Men de hade inte Nike+ kitet då tyvärr Ja, får väl se nr jag väl har kommit fram till London igen.

1
Bevaka tråden