Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Har precis uppdaterat iTunes till 6.0.5 och då funkar det inte med mitt ljudkort. Eftersom jag egentligen inte behöver de nya funktionerna i uppdateringen så kan jag byta tillbaka till en äldre version. Frågan är bara var jag hittar en, för på apple.com finns den i alla fall inte.
Är det någon som har något bra tips på var jag kan hitta tex iTunes 6.0.4 så skulle jag bli glad (om det nu finns en sån version).
Behöver programmet installeras av en installerare, eller räcker det med att kopiera en befintlig 6.0.4? Om det sistnämnda funkar så har jag ett exemplar.
Annars bör du själv ha en tidigare version på originlaskivan.
Jag letar också efter itunes 6.04 (win) för det verkar som dom tagit bort minifönstret nertill på skärmen på 6.0.5 ,det var det bästa med itunes....Någonstans borde det gå att hitta den!
Hej !
Jag letar också efter itunes 6.04 (win) för det verkar som dom tagit bort minifönstret nertill på skärmen på 6.0.5 ,det var det bästa med itunes....Någonstans borde det gå att hitta den!
// Urban
Vilket minifönster menar du? "MiniStore"-fönstret finns kvar...