Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken mobil

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I morse dog min 5 år gamla mobil för gott verkar det som och det känns inte som om det är läge att försöka fixa den. Just nu har jag bytt tillbaka till en gammal 3310 men det är ingen särskilt stabil lösning i längden. Jag vill alltså för första gången ha en ny mobil inom en snar framtid. Det enda jag bryr mig om är att den skall vara snygg och stilren. Vad gäller funktioner så behöver jag den inte till särskilt mycket mer än att ringa med, batteritiden måste dessutom vara lång.

Jag har tänkt att jag kanske kunde effektivisera mitt mobilanvändande lite genom att ordna så den synkas med min adressbok och kalender i datorn och det är därför jag ställer frågan här, vilken snygg mobil går att synkronisera klanderfritt via bluetooth med min MBP?

Om det finns ett schysst erbjudande på den nånstans skulle det själklart också uppskattas.

Priset kommer i andra hand med jag betalar gärna inte för en massa skit som kamera och fåniga onlinetjänster i mobilen.

//Fredrik

  • Oregistrerad
  • 2006-08-08 19:03

De flesta av Sonyericssons modeller med bluetooth synkar bra med mac. K510i är inte så tokig, bra pris på den också.

1
Bevaka tråden