Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Erfarenheter av Universal Telecom?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-08-23 22:58

Hej!

Har lessnat på ComHems överpriser på bredband och letar nu efter en lämplig ADSL operatör. Är beredd att lägga max 250 spänn i månaden på bredbandet och där faller Universal Telecom in bra med sina 233 spänn för 8 mbit om man samtidigt är telefonikund vilket jag inte har något emot att bli.

Dock blir man lite orolig när man läser omdömena på pricerunner där nästan ingen rekommenderar företaget. Skulle därför vara tacksam om någon här vill dela med sig av sina erfarenheter av Universal Telecom

  • Oregistrerad
  • 2006-08-24 08:51

jag har haft dem som förval som telefoni och det har funkat utmärkt och de har fortsatt vara billigast. däremot vet jag att folk som flyttat över sitt fasta abonnemang inte varit nöjda och drabbats av dålig sevice och diverse problem. plustjänster verkar vara svårt för andra operatörer än telia att få till rätt.

hur de är som bredbandsleverantör vet jag inte, men räkna med att det finns en anledning till att de håller låga priser.

1
Bevaka tråden