Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Va i he..appleinsider lever!

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Gällivare
  • 2001-11-26 20:44

...eller dom har åtminstone uppdaterat designen på sidan, om dom nu bara dra igång smaskigt rykte som kittlar fantasin också Det har varit ganska tyst på skvallerfronten på sistone...

tänkte du på att vi har både fler medlemmar i forumet och dessutom MYCKET fler inlägg?

Kul!

• Medlem
  • Gällivare
  • 2001-11-26 21:12

Kul! Det här måste nog vara ett av de mer aktiva forumen för Mac, även sett i ett internationellt perspektiv

IOF kul att dom återuppstår, men jag gillar inte färgvalet på sidorna - alldeles för blekt och mina ögon klarar inte den marginnella skillnaden mellan text och bakgrundsfärg. Jag är iof inte så överst förtjust i färgvalet här på 99Mac heller - känns lite ofräsht, säga vad man vill men här så finns inte samma problem. Såg en gång ett javascript där man själv kunde välja bakgrundsfärg - vore kanon om man i sin profil kunde göra sitt eget förval på bakgrundsfärg...

Ojdå, detta känns smått oväntat!

"The new iMac Xpower series rumored to be released at MWSF in January 2002 will be wielding a powerful 1200MHz G4 Processor, a big step up from the G3 processor, coupled with a high-density 17.1" TFT screen capable of an astonishing 1600x1200 resolution. Additionally-- our sources tell us-- it will feature not only built-in Bluetooth(tm) support but also Airport(tm) 2.5 with wireless throughput of up to 84Mbit/second, unmatched by other wireless applications. The unit will be available with hard drives sizes 60gb to 120gb, sources say."
http://www.appleinsider.com/articles/0103/new_imac.shtml

Den blir nog nerplockad av Apple närsomhelst om det visar sig vara sant. Läs medans det är uppe!

/ [V]

[ 26-11-2001: Meddelandet ändrat av: Venger ]

För sent!

The file has moved on. (404)

Men förresten, är inte det där en gammal artikel? URL:en antyder ju att den är ifrån mars...

[ 27-11-2001: Meddelandet ändrat av: Adrian B ]

Usch då, vad det känns påhittat. Nästan lite MOSR-varning. :eek:

[ 27-11-2001: Meddelandet ändrat av: Jon Adolfsson ]

ja det där var ju inte ens trovärdiga rykten

Airport 2.5 (84Mbit/s) vilken standard är det om jag får fråga?

G4 på 1200MHz i en iMac.. oo ja...

• Medlem
  • Gällivare
  • 2001-11-27 12:48

Venger, det är inte möjligen så att det är DU som kittlar vår fantasi?

*visslar oskyldigt* :rolleyes:

PC-användare... tsk, tsk, tsk...

1
Bevaka tråden