Det är intressant det där med Alla. I vår familj har vi en av varje sort. En iPod, en Mini, en Nano och en shuffle. Vi har aldrig haft problem med någon av dom.
Grattis till dig och "iigloo"! Njut så länge lyckan varar
Själv har jag och tjejen haft totalt tre stycken iPods. Två stycken har varit inne och vänt hos Apple och den tredje, som tjejen fick när hennes första pajjade, har nu alltså hårddisken kraschat på. Gemensamt för alla är att dom inte varit använda mycket alls och när vi väl använt dom är det alltid med skyddsfodral och med försiktighet. Den som nu pajjade är kanske använd 50 timmar totalt och i helt nyskick! Den första iPoden hon hade fick fel på displayen när hon hade den i fickan.
Annars är det allt från batteriproblem (vanligt!) till att iPoden inte tar laddning och dyker upp i datorn till hårddiskkraschar och andra mer eller mindre trevliga saker som drabbat mig och personer i min omgivning.
Idag (som av en slump?) frågade grannen om jag ville visa honom var man felanmälen en iPod Nano på Apples sajt. Visst sa jag, vi ska göra det imorgon. Han har en batteritid på cirka 15 minuter på full ladddning. Nice!
Och innan veckan är slut ska jag hjälpa lillsyrran med hennes iPod mini som inte går att använda längre.
*suck*